Kommunikatsioonijuhi ülesandeks on avalikus inforuumis tööturu ja tööjõuvajadusega seonduva teabe süsteemselt nähtavaks tegemine ja organisatsiooni kommunikatsiooni tulemuslik juhtimine, milleks on vajalik "suure pildi" juhtimiskogemus.
Peamised tööülesanded:
- tööturu info ja tööjõuvajadusega seonduva strateegilise teavitustöö juhtimine ja elluviimine:
– OSKA alalehe arendamine ja Kutsekoja veebikodu sisuline haldamine;
– uute interaktiivsete e-lahenduste väljatöötamine OSKA andmete esitlemiseks; 
- proaktiivse meediasuhtluse korraldamine, avalike ürituste, sh konverentside, seminaride kavandamine;
 - Kutsekoja sisekommunikatsiooni kavandamine.
 
Nõudmised kandidaadile:
- tõendatult edukas kommunikatsioonialane töökogemus;
 - enesejuhtimise ja –kehtestamise võime, oma töö eesmärgistamise ja planeerimise oskus;
 - foto- ja videovõimekus ning sotsiaalmeedia kanalite sisuloome oskused;
 - veebipõhiste kommunikatsioonikanalite loomise ja kasutamise kogemus;
 - vabavaraliste infograafika tööriistade kasutamise kogemus;
 - väga hea suhtlemis- ja esinemisoskus;
 - algatusvõime ja järjekindlus;
 - huvi tööturu ja haridusteemade vastu.
 
Omalt poolt pakume:
- iseseisvust, vastutus- ja otsustusvabadust;
 - põnevat tööd väga mitmekülgses ja arenevas valdkonnas;
 - asjatundlikku ja koostööd väärtustavat kollektiivi;
 - meeldivat töökeskkonda Marienthali Keskuses.
 
Kandideerimiseks saata CV ja ühe lehekülje pikkune tulevikupilt Kutsekoja tegevuste nähtavusest ja olulisusest avalikus inforuumis e-posti aadressile: kutsekoda@kutsekoda.ee hiljemalt 31. augustiks 2016.
Täpsem info:
Maaja-Katrin Kerem
Kutsekoja juhatuse liige
kati@kutsekoda.ee
+372 50 282 03