Skip to content
Home » Miinimumfunktsionaalsusega süsteem on valmis testimiseks

Miinimumfunktsionaalsusega süsteem on valmis testimiseks

Oskuste infosüsteemi loomise esimene etapp on jõudnud täpselt poole peale ja seda tähistab miinimumfunktsionaalsusega toote ehk MVP[1] valmimine.

Kuigi MVP tähtaeg oli lepingu järgi 15. jaanuar, jõudis meie arenduspartner selle valmis juba 4. detsembril. Siinkohal pole tegu mitte kiiresti ja halvasti tehtud asjaga, vaid MVP etapi ajal on arendaja igal sammul meie ootusi ületanud. Nüüd jätkub sama hooga juba live-versiooni arendamine, mille tähtaeg on mai keskpaigas.

Pärast esimest MVP testimist siseringis jagame ligipääsu koos tagasisidestamise võimalusega ka kõigile Kutsekoja registreerunud ekspertidele. Hoidke silmad lahti!

Veebikujundus sai nii arvuti kui ka mobiilivaated

Kuna arendusse minemise hetkeks olid meil mõned veebikujundused veel puudu, tuli nende hankimiseks teha väikeost. Selle võitis Outl1ne OÜ, kes on ka üks meie arenduspartneritest. Puuduolevate kujunduste loomiseks kasutas Outl1ne juba olemas olevaid disainikomponente. Juurde said tehtud puuduolevad tavaarvuti vaated ning kõik mobiilivaated. Praeguseks oleme valmis saanud kõik käimasolevaks arendusfaasiks vajaminevad veebikujundused.

Analüüsi ja testimise käigus said erilise tähelepanu osaliseks nn megamenüü (oskuste registris ringi liikumiseks), registrites navigeerimise vaated nutiseadmetele ning oskuste puu vaade nii tavaarvutile kui ka nutiseadmetele. Kõigist nimetatud komponentidest valmis mitu disainiversiooni, mida testiti nii isekeskis kui ka Kutsekoja registreerunud ekspertide seas. Põhjalikum analüüs ja testimine olid vajalikud, sest tegu on keerulise kooslusega, mis peab lõppkasutaja jaoks olema intuitiivselt hoomatav ja võimalikult mugav kasutada. Veelkord suur tänu kõigile väärtusliku tagasiside eest!

Otto Jõeleht, ESF-i projekti digiarenduste analüütik


[1] MVP (Minimum Viable Product) – toote algeline töötav versioon, millel on minimaalsed kasutusvõimalused, et rahuldada toote testimise või esimeste klientide teenindamise vajadusi ning mis on küllaldane edasiseks tootearenduseks vajaliku tagasiside kogumiseks

Skip to content