Kommunikatsioonijuhi ülesandeks on avalikus inforuumis tööturu ja tööjõuvajadusega seonduva teabe süsteemselt nähtavaks tegemine ja organisatsiooni kommunikatsiooni tulemuslik juhtimine, milleks on vajalik "suure pildi" juhtimiskogemus.
Peamised tööülesanded:
- tööturu info ja tööjõuvajadusega seonduva strateegilise teavitustöö juhtimine ja elluviimine:
– OSKA alalehe arendamine ja Kutsekoja veebikodu sisuline haldamine;
– uute interaktiivsete e-lahenduste väljatöötamine OSKA andmete esitlemiseks;
- proaktiivse meediasuhtluse korraldamine, avalike ürituste, sh konverentside, seminaride kavandamine;
- Kutsekoja sisekommunikatsiooni kavandamine.
Nõudmised kandidaadile:
- tõendatult edukas kommunikatsioonialane töökogemus;
- enesejuhtimise ja –kehtestamise võime, oma töö eesmärgistamise ja planeerimise oskus;
- foto- ja videovõimekus ning sotsiaalmeedia kanalite sisuloome oskused;
- veebipõhiste kommunikatsioonikanalite loomise ja kasutamise kogemus;
- vabavaraliste infograafika tööriistade kasutamise kogemus;
- väga hea suhtlemis- ja esinemisoskus;
- algatusvõime ja järjekindlus;
- huvi tööturu ja haridusteemade vastu.
Omalt poolt pakume:
- iseseisvust, vastutus- ja otsustusvabadust;
- põnevat tööd väga mitmekülgses ja arenevas valdkonnas;
- asjatundlikku ja koostööd väärtustavat kollektiivi;
- meeldivat töökeskkonda Marienthali Keskuses.
Kandideerimiseks saata CV ja ühe lehekülje pikkune tulevikupilt Kutsekoja tegevuste nähtavusest ja olulisusest avalikus inforuumis e-posti aadressile: kutsekoda@kutsekoda.ee hiljemalt 31. augustiks 2016.
Täpsem info:
Maaja-Katrin Kerem
Kutsekoja juhatuse liige
kati@kutsekoda.ee
+372 50 282 03