Skip to content
Esileht » Valminud on Eesti kvalifikatsiooniraamistiku rakendamise analüüs

Valminud on Eesti kvalifikatsiooniraamistiku rakendamise analüüs

Haridus- ja Teadusministeerium analüüsis Eesti kvalifikatsiooniraamistiku senist rakendamist ning raamistiku vastavust haridussüsteemi tegelikele vajadustele. Uuringus leiti, et õppekavade tegijatele ja hindajatele on tarvis tasemekirjelduste kõrvale praktilist tööriista.

Valminud on Haridus- ja Teadusministeeriumi uuring, mille eesmärk oli analüüsida Eesti kvalifikatsiooniraamistiku (EKR) senist rakendamist, hinnata selle vastavust haridussüsteemi tegelikele vajadustele ning töötada välja ajakohastatud ja paremini rakendatavad tasemekirjeldused.

Uuringu tulemusena soovitatakse seaduses fikseeritavate tasemekirjetuste teksti kõrvale koostada ja avaldada laiendatud seletuskiri (mitte õigusakt), mis avab tasemekirjelduste kasutamisvõimalusi ning pakub hindajatele ja õppekavade tegijatele tasemepõhised näited, toimides praktilise tööriistana.

Tutvu uuringuga